مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:352024-01-02اقتصادي

پروژه رفع تنش آبی استان اردبیل نیازمند 60 هزار میلیارد ریال اعتبار است


عملیات اجرایی پروژه رفع تنش آبی استان اردبیل در سفر آینده رییس جمهور به استان اردبیل آغاز می شود که نیازمند 60 هزار میلیارد ریال اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: از 12 شهرستان استان اردبیل، 8 شهرستان درگیر تنش آبی است و در حال حاضر باتوجه به کمبود بارش باران و برف در فصل پاییز سبب کاهش حجم سد یامچی شده و اقدامات اضطراری مدیریت آب در مرکز استان آغاز شده است.

وی افزود: برای رفع تنش آبی 8 شهرستان استان اردبیل، برنامه ریزی های جامع صورت گرفته است و این پروژه نیازمند اعتبار 60 هزار میلیارد ریالی است و اقدامات لازم جهت تأمین این اعتبار از منابع ملی آغاز شده است و عملیات اجرایی پروژه فوق که اهمیت ویژه ای برای استان دارد در دومین سفر رییس جمهور که در آینده نزدیک صورت می گیرد، آغاز می شود.

استاندار اردبیل گفت: در اولین دور سفر رییس جمهور به استان اردبیل که سال گذشته انجام شد، 93 مصوبه با اعتباری بیش از 60 هزار میلیارد ریال مصوب شد که تا به امروز حدودا 46 هزار میلیارد ریال تأمین اعتبار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه رفع تنش آبی استان اردبیل نیازمند 60 هزار میلیارد ریال اعتبار است

پروژه رفع تنش آبی استان اردبیل نیازمند 60 هزار میلیارد ریال اعتبار است