مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:002023-12-23سياسي

تشکیل 600 کمیته فنی استانداردسازی در کشور


نزدیک به 600 کمیته فنی متشکل از سازمان های ملی، برای استاندارد سازی در حوزه های خاصی چون صنایع غذایی و ساختمانی در کشور تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل استاندارد ایلام در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد ایلام برگزار شد.

  پرویز درویش معاون سازمان ملی استاندارد در آیین تکریم و معارفه مدیران کل اداره استاندارد استان ایلام گفت: تلاش مجموعه سازمان ملی استاندارد در دوره جدید متناسب با شعار سال بر رشد تولید کیفی است و در این راستا باید نظام جامع علمی کشور را در بحث استانداردهای ملی بکار گیریم.

وی افزود: این سازمان به عنوان یک دستگاه فراقوه ای و مرجع تنظیم گری کشور انتخاب شده است و موضوع استاندار نقش نظارتی و بی طرفی دارد.

  معاون سازمان ملی استاندارد یادآور شد: استاندارد در تمام ابعاد علمی، نظارتی و تنظیم گری نقش دارد و این جایگاه را قانون گذار برای سازمان ملی استاندارد تعیین کرده است.

وی عنوان کرد: از آنجا که هر یک از مدیران سازمان ملی استاندارد مسئول نظارت کیفی بر کالای مصرفی و خدمات هستند، نمی توانیم نسبت به کمیت و کیفیت کالاهای مصرفی خانوار بی تفاوت باشیم بلکه هدف همه مسئولان باید تلاش برای ارایه کالا و خدمات باکیفیت، با توجه به نیاز مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 600 کمیته فنی استانداردسازی در کشور

تشکیل 600 کمیته فنی استانداردسازی در کشور