مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:002024-01-10سياسي

سرآغاز انتخابات کهگیلویه بزرگ با همدلی کاندیداها+ عکس


در یک نشست صمیمی انتخابات در کهگیلویه بزرگ با مهربانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت در راستای برگزاری انتخابات سالم نشست صمیمانه ای باحضور جمعی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه (کهگیلویه بهمیی چرام و لنده) و اعضای شورای تامین و فرمانداران به عنوان مجریان انتخابات در چهار شهرستان؛ برگزار شد.

  در این جلسه که به میزبانی فرمانداری کهگیلویه برگزار شد بر رعایت اخلاق انتخاباتی و ایجاد فضای دور از تشنج و امیدآفرینی از طرف نامزدها و طرفداران شان و نیز فراهم آوردن امکانات و تمهیدات از سوی مجریان و ناظران انتخابات و صیانت از رای مردم، در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تاکید شد.

   با نظر به این مهم تردیدی نیست که برگزاری یک انتخابات سالم بر پایه اصول اخلاقی در گرو رعایت اخلاق انتخاباتی از طرف تمامی نامزدها و هواداران آنان است زیرا اگر انتخابات اخلاقی نباشد نمی توان امید داشت که جامعه به طرف کمال حرکت کند و در مسیر هنجارهای اجتماعی و اخلاقی گام بردارد.

گفتنی است از  ابتدای این نشست  توصیه مدار، جوی صمیمانه حکمرفا بود بگونه ای که نشستن افراد کاندیداها در جایگاه با تعارف به همدیگر همراه بود و با شروع جلسه، لطافت سخنان  نیز به این صمیمیت می افزود تا اینکه بعد از پایان جلسه کاندیداها با انداختن ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرآغاز انتخابات کهگیلویه بزرگ با همدلی کاندیداها+ عکس

سرآغاز انتخابات کهگیلویه بزرگ با همدلی کاندیداها+ عکس