مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:252023-12-25اجتماعي

آمادگی برای مهیا کردن پیست اسکی کاکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، زرافشان رییس هیات اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیست اسکی کاکان واقع در 18 کیلومتری شهر یاسوج و یکی از زیباترین جاذبه های زمستان گردی در این استان است که هر ساله مقصد هزاران نفر گردشگر و علاقه مندان به ورزش .

- پیست اسکی کاکان برای علاقه مندان به ورزش های زمستانه در حال آماده سازی است و به محض بارش برف عملیات برف کوبی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، زرافشان رییس هیات اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیست اسکی کاکان واقع در 18 کیلومتری شهر یاسوج و یکی از زیباترین جاذبه های زمستان گردی در این استان است که هر ساله مقصد هزاران نفر گردشگر و علاقه مندان به ورزش های زمستانی است که عمر 30 ساله ای دارد و نیازمند بروزرسانی تجهیزات هستیم.

زرافشان با بیان اینکه برای توسعه این پیست حدود 15 میلیارد تومان اعتبار لازم است افزود: تعمیر دستگاه های برف کوب از یک ماه پیش تاکنون آغاز شده و دلیل تاخیر هم به علت نبود اعتبارات لازم بود.

 رییس هیات اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این پیست نیازمند توسعه عرضی و طولی است و باید در طرح و برنامه های توسعه ای، استان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای مهیا کردن پیست اسکی کاکان

آمادگی برای مهیا کردن پیست اسکی کاکان