مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:352024-01-15سياسي

کانون ملی منتقدان تئاتر بیانیه داد؛وضعیتِ مدیریتی تئاتر کشور اسفبار است


کانون ملی منتقدان ایران در بیانیه ای با اعتراض نسبت به آنچه «وضعیتِ مدیریتی اسفبار تئاتر کشور» نامید، نوشت: مدت هاست که روندِ ارتقای کمی و کیفی در سطوحِ مختلفِ تئاتر ایران متوقف شده و با شیبی بسیار تند در حالِ سقوط است و مدیریت ضعیف اداره کل هنرهای نمایشی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در بخشی از متن بیانیه کانون ملی منتقدان با انتقاد شدید از وضعیت مدیرت تئاتر ایران آمده است: مدت هاست که روندِ ارتقای کمی و کیفی در سطوحِ مختلفِ تئاتر ایران متوقف شده و با شیبی بسیار تند در حالِ سقوط است و مدیریت ضعیف اداره کل هنرهای نمایشی با بی تدبیری و بی برنامه گی شیب این سقوط را تندتر کرده است.

کانون ملی منتقدان تئاتر در این برهه ی زمانی خاص و درشرایطی که معتقد است ضعیف ترین دوران مدیریت تئاتر کشور در چهار دهه ی اخیر - به ویژه از سوی اداره کل هنرهای نمایشی - را می گذرانیم.

متن کامل بیانیه انتقادی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران به شرح زیر است: تئاتر ایران طی دهه های گذشته، فراز و فرودهای متعددی داشته و اگر بگوییم عمده ی فرازهایش، محصول اندیشه ورزی، خلاقیت، مطالعه، تمرین و سخت کوشی هنرمندان تئاتر بوده است و عمده ی فرودهایش، محصولِ بی تدبیری و اشتباه های مدیریتی، سخنی بی جا نگفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون ملی منتقدان تئاتر بیانیه داد؛وضعیتِ مدیریتی تئاتر کشور اسفبار است

کانون ملی منتقدان تئاتر بیانیه داد؛وضعیتِ مدیریتی تئاتر کشور اسفبار است