مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:402023-12-24سياسي

بانوی دانشجو، شاغل و حافظ قرآن که از مسیر حرکت و پیشرفت خود می گوید


اگرتوانستیم کاری برای خودمان و جامعه کنیم، بارمان را ببندیم، به خلق تجربیات جدید بپردازیم و خودمان را در دنیای میان رشته ای ها چند بعدی قوی کنیم، - ایسنا/گلستان اگرتوانستیم کاری برای خودمان و جامعه کنیم، بارمان را ببندیم، به خلق تجربیات جدید بپردازیم و خودمان را در دنیای میان رشته ای ها چند بعدی قوی کنیم، مشخص می شود قرار است جهان یک اثری را با وجود ما تجربه کند.

این ها جملاتی کلیدی در گفت و گو با مهدیه سادات حقی 26 ساله متولد گرگان است که از همان ابتدا میل به علوم انسانی در وجودش غلیان می کرده و به گفته خودش جبر اجتماعی او را در مسیر رشته تجربی قرار داده بود، او هم اکنون بانوی متاهل دانشجوی فعال فرهنگی، شاغل و حافظ قرآن است که از مسیر حرکت و پیشرفتش برایمان می گوید.

ایسنا: علت تنوع رشته در دوران تحصیلت چه بود و چرا؟ رشته تجربی را آنطور که باید دوست نداشتم، در مقطع کارشناسی در رشته علوم تربیتی و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) قبول شدم که بستری برای ورودم به فضای هنری و علوم انسانی شد و سال دوم دانشگاه وارد رشته عکاسی شدم.

کارشناسی ارشد را مشاوره خانواده دانشگاه بجنورد قبول شدم و الان در حال پایان نامه نویسی هستم، انجام فعالیت های فرهنگی در کنار تحصیل مانند پازلی که کامل می شود مرا به سمت حوزه کودک سوق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی دانشجو، شاغل و حافظ قرآن که از مسیر حرکت و پیشرفت خود می گوید

بانوی دانشجو، شاغل و حافظ قرآن که از مسیر حرکت و پیشرفت خود می گوید