مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:402024-01-10اقتصادي

انتشار اخبار کذب درباره محدودیت های مالی ایران در عراق با اهداف شخصی


خبر برگزاری جلسه مدیران بانکی عراق با طرف آمریکایی برای ممانعت از دور زدن تحریم ها توسط تجار ایرانی صحت ندارد و طرح این موضوع از سوی برخی افراد کاملا با اهداف شخصی صورت گرفته است.

- عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: خبر برگزاری جلسه مدیران بانکی عراق با طرف آمریکایی برای ممانعت از دور زدن تحریم ها توسط تجار ایرانی صحت ندارد و طرح این موضوع از سوی برخی افراد کاملا با اهداف شخصی صورت گرفته است.

رامین پولادرگ - عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق - در واکنش به انتشار خبر محدودیت های مالی ایران در عراق و احضار روسای بانکی عراق از سوی طرف آمریکایی برای ممانعت از دور زدن تحریم ها توسط تجار ایرانی به ایسنا گفت: من به تازگی هم درباره محدودیت ارزی عراق صراحتا گفتم چنین سیاستی از سوی بانک مرکزی عراق به معنای توقف تجارت با ایران نیست و فقط برای مدتی باعث محدودیت خواهد شد.

ضمن اینکه اصلا جلسه ای هم بین روسای بانکی عراق با طرف آمریکایی وجود نداشته و انتشار چنین خبری از سوی یکی از اعضای اتاق بازرگانی با اهداف خاصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مطرح کردن چنین خبری در شرایط کنونی به هیچ عنوان منطقی نیست ادامه داد: راوی این خبر غیررسمی و کذب که در برخی رسانه ها منتشر شده به نوعی از جانب بانک مرکزی صحبت کرده و طوری به این موضوع پرداخته که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اخبار کذب درباره محدودیت های مالی ایران در عراق با اهداف شخصی

انتشار اخبار کذب درباره محدودیت های مالی ایران در عراق با اهداف شخصی