مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:402024-01-07سياسي

خدمت بی منت، نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام ها متمایز می کند


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: یکی از ویژگی هایی که بحث نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام ها جدا می کند، خدمت بی منت مسئولان، - ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: یکی از ویژگی هایی که بحث نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام ها جدا می کند، خدمت بی منت مسئولان، فرماندهان و کسانی است که در رأس کار هستند.

سردار نعمت اله باقری، 17 دی ماه در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان تشکن دوره چگنی، در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سرلشگر پاسدار شهید سلیمانی و شهادت جمعی از هموطنان در کرمان به دست ایادی تروریستی رژیم اشغالگر، گفت: این روز و این ایام متعلق به شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی ها و شاخصه های شهید سلیمانی مردم داری مردم یاری است که در دوران 40 ساله خدمت، شاهد خدمت ایشان به مردم چه در درون و چه در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بودیم.

این مسئول بیان کرد: یکی از ویژگی هایی که بحث نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام ها جدا می کند، خدمت بی منت مسئولان، فرماندهان و کسانی است که در رأس کار هستند و امروز این اتفاق در شهرستان چگنی در دهستان تشکن در حال اتفاق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت بی منت، نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام ها متمایز می کند

خدمت بی منت، نظام مردم سالاری دینی را از سایر نظام ها متمایز می کند