مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:452024-01-09حوادث

توقیف دو خودروی حامل مرغ تخم گذار در شهرستان کوهسرخ


سرپرست شبکه دامپزشکی کوهسرخ از توقیف دو خودروی پراید وانت حامل 500 قطعه مرغ تخم گذار، در این شهرستان خبر داد.

- رسول شفیقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو گزارش نیروی انتظامی شهرستان مبنی بر توقیف دو خودروی حامل 500 قطعه مرغ تخم گذار، پس از بررسی مدارک، خودروهای مذکور فاقد هرگونه گواهی بهداشتی و سلامت و کد رهگیری بودند.

وی بیان کرد: با توجه به نداشتن گواهی سلامت که خود احتمال شیوع بیماری های واگیردار از جمله نیوکاسل، برونشیت و آنفلوانزا را در پی دارد و به جهت برخورد با فرد متخلف و پیشگیری از وقوع جرم، با هماهنگی صورت گرفته با قاضی تعزیرات حکومتی و به استناد ماده پنج قانون تعزیرات، محموله توقیف شده، به دلیل عرضه خارج از شبکه و نداشتن گواهی سلامت و گواهی بهداشتی به نزدیکترین کشتارگاه طیور منتقل و پس از اخذ نمونه، کشتار شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی کوهسرخ بیان کرد: تمامی این اقدامات به جهت حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از بروز بیماری های مشترک و حفظ سرمایه های تولیدکنندگان است تا امنیت غذایی پایدار در جامعه دچار اختلال نشود.

وی در ادامه به تولید بیش از نیم میلیون قطعه مرغ زنده گوشتی از ابتدای سال اشاره کرد و گفت: طی 9 ماه امسال بیش از 560 هزار قطعه مرغ زنده با نظارت های شبکه دامپزشکی از ابتدای فرآیند جوجه ریزی تا پایان دوره 45 روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف دو خودروی حامل مرغ تخم گذار در شهرستان کوهسرخ

توقیف دو خودروی حامل مرغ تخم گذار در شهرستان کوهسرخ