مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:552024-01-03سياسي

مردم قم به یاد حاج قاسم با پای پیاده به میعادگاه عاشقان رفتند


قم به عنوان پایگاه انقلاب، به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی حال و هوای متفاوتی دارد و چند روزی است که مردم این شهر بانام این سردار بزرگ اسلام دورهم جمع می شوند؛ - خبرگزاری فارس از قم _ سعیده کرامتی: سلام ای یوسف خوش نام ما، ای امیر و ای سردار دل ها امروز همه ما دل تنگ عقیق کنار پیشانی تان هستیم؛ سردار عزیز! فرزندان مظلوم فلسطین بی تو دست هایشان سرد و قلب هایشان بی روح است، امروز همه فهمیدند سلیمانی که بود و چه کرد و اینک نبودتان بیشتر حس می شود.

این روزها در گوشه و کنار جهان به ویژه در ایران اسلامی، هر کس به شکلی یاد سردار را گرامی می دارد و اینجا در قم به عنوان پایگاه انقلاب، حال و هوای متفاوتی وجود دارد و چند روزی است که بانام این سردار بزرگ اسلام دورهم جمع می شوند و در فراغش اشک می ریزند.

یکی از برنامه هایی که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم در قم برگزار شد، پیاده روی از مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران بود و این مسیر دقیقاً یاد آور خاطره سه سال پیش در تشیع جگرسوز حاج قاسم عزیز است.

شکوه و عظمت حضور مردم بیانگر محبوبیت سالار شهیدان در جبهه مقاومت است که هیچ گاه از یاد نخواهد رفت؛ خون شهید سلیمانی و حقانیت راه ایشان با اقتدا اباعبدالله الحسین(ع) جهانی شد و تا ابد همچون چشمه ای جوشان باقی خواهند ماند، چراکه ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم به یاد حاج قاسم با پای پیاده به میعادگاه عاشقان رفتند

مردم قم به یاد حاج قاسم با پای پیاده به میعادگاه عاشقان رفتند