مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:102024-01-13سياسي

از اجرای طرح تحول 20 گانه تا آسفالت ریزی در محلات


شهردار منطقه13 از اجرای پروژه های طرح تحولی بیست گانه خدمت در محلات این منطقه خبر داد و گفت: 7500 تن آسفالت ریزی صورت گرفته است.

- محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس، طرح تحول 20 گانه خدمت را گامی مهم در راستای آبادانی شهر برشمرد و افزود: با توجه به تدوین و ابلاغ طرح تحولی 20 گانه خدمت در شهر تهران، مجموعه شهرداری منطقه 13 با با تکیه و تمرکز بر نگهداشت شهر، اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار داد.

به گفته علی احمدی، در حال حاضر پروژه های  پیاده روسازی و اصلاح معابر در محله امامت، تبدیل نهر های فاقد عملکرد به کانیو، مرمت و بهسازی جداول و انهار در محلات نیروی هوایی و حافظیه و مرمت و احداث زمین های چمن مصنوعی در محله حافظیه  به پیشرفت صد در صدی رسیده و تکمیل شده است.

  محمدهادی علی احمدی اظهار داشت: 41000 تن آسفالت از ابتدای سال 1402 تا کنون در منطقه 13 اجرا شده که 7500 تن مربوط به طرح تحول 20 گانه است و 3900 تن آسفالت نیز تا پایان سال در محلات و معابر اجرایی می شود.

شهردار منطقه13 در خصوص حذف دریچه های زائد در سطح معابر و همسطح سازی گفت: از جمله مشکلات و ناهنجاری های معابر و خیابان های محدوده منطقه، غیر همسطح بودن دریچه های منهول فاضلاب و اختلاف ارتفاع با سطح آسفالت معابر است که به منظور تامین امنیت شهروندان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اجرای طرح تحول 20 گانه تا آسفالت ریزی در محلات

از اجرای طرح تحول 20 گانه تا آسفالت ریزی در محلات