مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:202024-01-10سياسي

سخنگوی دولت: حق مأموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می شود


سخنگوی دولت با بیان اینکه مصوبه ای برای عادلانه تر کردن نظام پرداخت ها در هیأت وزیران تصویب شد، گفت: هزینه سفرهای سفرهای خارجی دلاری است اما حق ماموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه 20 دی ماه) در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات هیأت دولت، گفت: آیین نامه مربوط به اسقاط خودرو تصویب شد که برای جایگزینی خودروهای فرسوده برای بخش عمومی و خصوصی سازی تعیین شد که اثرات خوبی را در هوای پاک در کشور خواهد داشت.

وی افزود: ماده 10 قانون ساماندهی تصویب خودرو مورد تصویب هیأت وزیران قرار گرفت که هم تسهیلات لازم و هم سازو کارهای لازم برای جایگزینی خودروهای فرسوده چه حمل و نقل عمومی و چه شخصی با خودروهای نو پیش بینی شد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: تسهیلاتی دولت و بانک ها باید پیش بینی کنند تا فرآیندها و تسهیل گری هایی در این حوزه صورت بگیرد، الزاماتی برای تولیدکنندگان و مجددا واردکنندگان خودروها به منظور ارائه گواهی اسقاط به تناسب میزان تولیدشان در نظر گرفته شد و امیدواریم بتواند اثرات خوبی را در تقویت وضعیت هوای پاک در کشور داشته باشد.

بهادری جهرمی افزود: در دو سال فعالیت دولت، 3 آزمون فراگیر و 8 آزمون اختصاصی برگزار شده است تا جذب ها عادلانه تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: حق مأموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می شود

سخنگوی دولت: حق مأموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می شود