مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:402023-12-23پزشكي

طرح یافته های جدید علمی درکنگره علوم اعصاب


رییس دوازدهمین کنگره علوم اعصاب درباره برگزاری این کنگره توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمدتقی جغتایی، رییس دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی عنوان کرد: آشنایی متخصصان، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان با مباحث مربوط به علوم اعصاب و اعصاب شناختی و کاربرد آن در درمان بیماری ها و گسترش تعاملات بین المللی از جمله اهداف این رویداد علمی و تخصصی است.

رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: علوم شناختی، علوم اعصاب محاسباتی، توانبخشی شناختی، تکنولوژی های جدید در علوم اعصاب، تحرکات عصبی؛ هیجانات، انگیزه و رفتار و نیز اختلالات رشدی از موضوعات و محورهای این رویداد علمی است.

وی ادامه داد: در این گردهمایی شماری از اساتید، محققین، متخصصین و پژوهشگران؛ آخرین اطلاعات و یافته ها در حوزه های علوم اعصاب و اعصاب شناختی را در قالب سخنرانی ارائه می دهند و چندین کارگاه تخصصی نیز تشکیل می شود.

جغتایی با عنوان این مطلب که علوم اعصاب جزو حوزه های دانشی است که در نیم قرن اخیر رشد بیشتری پیدا کرده و علت آن نیز تکنولوژی های جدیدی است که بشر توانسته مغز و ساختار آن را بیشتر بشناسد، گفت: از جمله این تکنولوژی ها، تصویربرداری مغزی، تحریک مغزی شامل تحریک سطح عمقی مغز، مطالعات هیستوشیمی و استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یافته های جدید علمی درکنگره علوم اعصاب

طرح یافته های جدید علمی درکنگره علوم اعصاب