مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:062024-01-01سياسي

تدارک 150 دستگاه ون و اتوبوس برای انتقال زائران مزار شهید سلیمانی


علی بابایی فرماندار کرمان در گفت وگو با خبرنگار فارس، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده در ستاد برگزاری چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم، کمیته های 16 گانه شکل گرفته که یکی از این کمیته ها، کمیته عمرانی است.

  وی با بیان اینکه فرمانداری کرمان علاوه بر وظایف قانونی و ذاتی خود، کمیته عمرانی ستاد چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استان کرمان را هم پیگیری می کند، گفت: این کمیته تاکنون اقدامات خوبی را در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم انجام داده است.

 فرماندار کرمان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات و معضلاتی که در سال های گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان داشتیم در حوزه کمبود آب شرب بود، ادامه داد: در سال های قبل تامین آب در گلزار شهدا از طریق تانکر انجام می شد.

 وی با بیان اینکه امسال اقدامات خوبی برای حل این مشکل انجام شده است، افزود: با پیگیری آب و فاضلاب استان کرمان یک مخزن ذخیره آب 500 مترمکعبی در محل گلزار شهدای کرمان تعبیه و ساخته شده است.

بابایی از اجرای 8 هزار متر شبکه توزیع و انتقال آب در محدوده گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده امسال مشکل تامین آب شرب برای زائران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 150 دستگاه ون و اتوبوس برای انتقال زائران مزار شهید سلیمانی

تدارک 150 دستگاه ون و اتوبوس برای انتقال زائران مزار شهید سلیمانی