مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:052024-01-18اجتماعي

اتصال بیشتری بین صنایع دستی و سوغات زائر برقرار شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اگرچه بخشی از صنایع دستی خراسان رضوی مرتبط با زائر، زیارت و امام رضا(ع) است اما باید اتصال بیشتری بین صنایع دستی و سوغات زائر برقرار شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اگرچه بخشی از صنایع دستی خراسان رضوی مرتبط با زائر، زیارت و امام رضا(ع) است اما باید اتصال بیشتری بین صنایع دستی و سوغات زائر برقرار شود.

سیدجواد موسوی امروز 28 دی ماه، در رونمایی از پوستر نخستین رویداد استارتاپی صنایع دستی با محوریت سوغات زیارت در مشهد که با حضور مدیر مرکز رشد جهاد دانشگاهی مشهد، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مشهد و مدیر مرکز آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: حدود یک سوم از 293 رشته هنری صنایع دستی ایران در خراسان رضوی فعال است، اگر چه بخشی از صنایع دستی خراسان رضوی مرتبط با زائر، زیارت و امام رضا(ع) است اما باید اتصال بیشتری بین صنایع دستی و سوغات زائر برقرار شود.

وی با بیان اینکه حدود 50 درصد گردشگران خارجی از فرودگاه مشهد وارد کشور می شوند، خاطرنشان کرد: بازار صنایع دستی باید از وجود زائران و گردشگران خارجی بهره مند شود و از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال بیشتری بین صنایع دستی و سوغات زائر برقرار شود

اتصال بیشتری بین صنایع دستی و سوغات زائر برقرار شود