مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:452023-12-23اقتصادي

تنها یک واحد تولیدی فراورده های لبنی در خراسان شمالی فعال است


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: 13 واحد تولید فراورده های لبنی در خراسان شمالی وجود دارند که فقط یک واحد فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، سید عباس آقامیری، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار کرد: 13 واحد تولید فراورده های لبنی دارای پروانه بهره برداری از سازمان جهاد کشاورزی در استان ایجاد شده است.

وی گفت: از تعداد 13 واحد تولید فراورده های لبنی دارای پروانه بهره برداری فقط یک واحد فعال است و مابقی راکد بوده و فعالیتی ندارند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: برخی از این واحدهای تولیدی در زمان های گذشته بر اساس تولید شیر یارانه ای ساخته شده اند که بعد از قطع توزیع شیر یارانه ای این واحدها نیز تعطیل شدند.

آقامیری ادامه داد: از دیگر دلایل تعطیلی واحدهای لبنی استان مشکلات مالی، مشکلات مدیریتی، فنّاوری پایین و عدم توانایی رقابت با واحدهای بزرگ تولید لبنیات است.

 وی بیان کرد: شیر مدارس هم که در سال جاری توزیع می شود باید شیر استریل باشد که در استان واحد تولید شیر استریل وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک واحد تولیدی فراورده های لبنی در خراسان شمالی فعال است

تنها یک واحد تولیدی فراورده های لبنی در خراسان شمالی فعال است