مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 09:352023-12-29سياسي

وداع جانسوز مردم هفتکل با لاله بی نشان+عکس


آیین وداع با یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا در هفتکل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هفتکل، آیین وداع با یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در هفتکل دیار هفت شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام میهمان یادواره سردار شهید علیرضا داوودی و شهدای عملیات های کربلای 4 و کربلای 5 شهرستان هفتکل شد که مردم این دیار با لاله بی نشانی وداع کردند.

این برنامه معنوی در مسجد جامع حضرت حجت (ع) هفتکل واقع در خیابان شهید صیاد شیرازی برگزار شد که همشهریان سردار شهید کرم سیاهپور و سردار شهید شکرخدا بهمنی این پرستوی خونین بال را در آغوش کشیدند.

 وداع با لاله بی نشان   جمع زیادی از خانواده های معظم شهدای سراسر استان خوزستان و شهرستان هفتکل از جمله خانواده سردار شهید سیدعیسی موسوی فرمانده گردان توپخانه امام جعفرصادق(ع) در این آیین معنوی شرکت کردند.

حضور خانواده شهدا در جوار شهید گمنام خانواده شهیدان موسی و عیسی قیصری از شهدای دوران حماسه و ایثار نیز در آیین وداع با شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان هفتکل حضور داشتند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع جانسوز مردم هفتکل با لاله بی نشان+عکس

وداع جانسوز مردم هفتکل با لاله بی نشان+عکس