مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:052023-12-31سياسي

تشییع لاله بی پلاک بر دوش دهه نودی های آبادانی+تصاویر


با حضور اقشار مختلف مردم پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بر دوش دهه نودی های آبادانی تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان ایام خلق حماسه 9 دی در سال 1388 توسط ملت قهرمان ایران، در آبادان دیار دیار امیر سرلشکر خلبان سیدعلیرضا یاسینی تشییع شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام امروز یکشنبه دهم دی ماه سال 1402 در آبادان تشییع شد که جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در این آیین حضور یافتند و به این لاله بی نشان دوران حماسه و ایثار ادای احترام کردند.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام از روبه روی مجتمع فرهنگی میثاق با شهدای آبادان واقع در بلوار ولیعصر(عج) برگزار شد که جمعی از کارکنان و مسؤولان محلی ادارات و نهادهای دولتی نیز در این برنامه حضور یافتند.

همچنین اقشار مختلف مردم نیز در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آبادان شرکت کردند و این لاله زهرایی را در نبوده خانواده و پدر و مادرش در آغوش کشیدند و بر تابوت مطهرش بوسه زدند.

حضور دانش آموزان در تشییع شهید خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز در آیین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع لاله بی پلاک بر دوش دهه نودی های آبادانی+تصاویر

تشییع لاله بی پلاک بر دوش دهه نودی های آبادانی+تصاویر