مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:352023-12-23سياسي

کودک بلاگری یا کودک کار؟!


خیلی از پدرها و مادرها بدون اینکه بدانند فرزندشان را وارد دنیایی می کنند، دنیایی که تا زمانی لایک هست، زندگی هست درحالی که باید استفاده ابزاری از کودکان در فضای مجازی با عنوان بلاگری، - خبرگزاری فارس مازندران- زهرا طاهری پرکوهی فرقی ندارد به چه کاری دست بزنند هرچه لایک بیشتر، خوشحال تر؛ این روایت مادران و پدرانی است که قبل از به دنیا آمدن فرزندشان آنان را وارد فضای مجازی می کنند، قبل از تولد صفحه اجتماعی شان باز می شود و با به دنیا آمدنشان تک تک لحظه هایشان در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.

در واقع کودک با کمک پدر و مادر ناخواسته وارد دنیایی می شود و این را به عینه درک می کند تا زمانی دوست داشتنی هستی که تو را لایک کنند! روزانه به تعداد کودکان و خردسالان فضای مجازی برای کسب شهرت و توجه از سوی والدین شان اضافه می شود؛ والدینی که در بسیاری موارد به محض به دنیا آمدن فرزندشان برایش صفحه اجتماعی باز می کنند و تک تک رفتارها و لحظات نوزادشان را در فضای مجازی منتشر می کنند.

کودکانی که بی آنکه بخواهند در شبکه اجتماعی زندگی می کنند، مشهور می شوند و از جایی به بعد تبدیل به ابزاری برای درآمد خانواده هایشان می شوند؛ طوری که باید لباس های عجیب بپوشند، آرایش های خاصی انجام دهند، جملات تبلیغاتی حفظ و ادا کنند و هر لحظه رو به دوربین ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک بلاگری یا کودک کار؟!

کودک بلاگری یا کودک کار؟!