مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 22:352023-12-24سياسي

آسیب های اجتماع را باید اجتماع حل کند


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه راهکار حل معضلات و آسیب های اجتماعی را تنها به دست مردم و اجتماع امکان پذیر دانست و افزود: این میان تنها باید حلقه های میانی مانند سمن ها و تشکل ها که موتور محرکه اجتماع هستند را فعال کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه راهکار حل معضلات و آسیب های اجتماعی را تنها به دست مردم و اجتماع امکان پذیر دانست و افزود: این میان تنها باید حلقه های میانی مانند سمن ها و تشکل ها که موتور محرکه اجتماع هستند را فعال کنیم.

علی شعبانی در نشست عصر امروز( چهارم دی) استاندار کرمانشاه با تشکل ها و سمن های استان، از آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی مد نظر مقام معظم رهبری یاد کرد و افزود: ایشان در دیدار اخیر با وزیر کشور پیش از پیگیری مسائل امنیتی و سیاسی، پیگیر وضعیت معضلات و آسیب های اجتماعی و اقدامات صورت گرفته برای آن ها شدند.

وی با بیان اینکه کشور و استان با حجم تلنبار شده ای از آسیب ها و معضلات اجتماعی روبرو است، گفت: این تلنبار شدن معضلات اجتماعی به دلیل مسیر غلطی است که دولت های گذشته با هر گرایش سیاسی در پیش گرفته بودند.

وی افزود: حاکمیت و دولت ها نمی توانند معضلات و آسیب های اجتماعی را حل کنند و حل این آسیب های اجتماعی تنها توسط اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماع را باید اجتماع حل کند

آسیب های اجتماع را باید اجتماع حل کند