مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:352024-01-15اجتماعي

روایتی از برف سنگین و خدمت رسانی دستگاه ها در کردستان+ عکس و فیلم


با وجود اینکه بارش برف در کردستان سنگین بود و ارتفاع آن در برخی مناطق مانند ژالانه سروآباد به بیش از 2 متر هم رسید اما خدمت رسانی و خدمات امدادونجات دستگاه ها چشمگیرتر بود.

- ارتفاع برف در گردنه ژالانه در راه ارتباطی سروآباد - اورامان - پاوه به حدود سه متر رسید و خودروها در این محور زیر برف مدفون شوند.

اگرچه نیروهای راهداری با تمام توان در حال برفروبی این محور هستند، اما ارتفاع برف بازگشایی مسیر را  کنده کرده و به همین علت این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انسداد راه ارتباطی 90 روستا در کردستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان می گوید: بارش برف و کولاک شدید در گردنه های استان منجر به کندی تردد شده بود که با توجه به تمهیدات انجام شده و محدودیت های تردد در کمترین زمان ممکن ترافیک به روال عادی برگشته است.

فرزاد حسنی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل اصلی همکاران ما در انجام عملیاتها، وزش باد و کولاک برف و انسداد مجدد محور های روستایی است، افزود: در حال حاضر حاضر راه ارتباطی حدود 90 روستا در استان مسدود است.

وی یادآور شد: از زمان ورود موج بارشی به استان تاکنون راه  ارتباطی بیش از 650 روستا بازگشایی شده و همکاران ما با جدیت در حال تلاش برای بازگشایی دیگر روستا ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از برف سنگین و خدمت رسانی دستگاه ها در کردستان+ عکس و فیلم

روایتی از برف سنگین و خدمت رسانی دستگاه ها در کردستان+ عکس و فیلم