مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:162024-01-05اقتصادي

صرفه جویی 83 میلیون لیتر بنزین در خراسان شمالی


مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش 78 میلیون مترمکعبی مصرف CNG در استان، این موضوع باعث صرفه جویی 83 میلیون لیتر بنزین در خراسان‎ شمالی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی، سید رضا احمدنیا، مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به افزایش 4 درصدی مصرف CNG در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: در سبد سوخت خودروها طی 9 ماهه سال جاری بیش از 78 میلیون مترمکعب گاز CNG در خراسان شمالی توزیع شده است.

 وی گفت: با مصرف سوخت پاک گاز طبیعی فشرده، در مصرف بیش از 83 میلیون لیتر بنزین در استان صرفه جویی شده و از تردد 2 هزار و 765 دستگاه نفتکش در جاده های خراسان شمالی جلوگیری شده است.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی اظهار کرد: میزان توزیع  CNG در استان در آذرماه امسال هشت میلیون و 319 هزار مترمکعب است که با مصرف این میزان سوخت در مصرف بنزین به میزان 8 میلیون و 850 هزار لیتر صرفه جویی شده است.

وی گفت: افزایش مصرف، ناشی از اختلال در سامانه هوشمند سوخت بوده و شهروندان در زمان اختلال از سوخت دوم CNG استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 83 میلیون لیتر بنزین در خراسان شمالی

صرفه جویی 83 میلیون لیتر بنزین در خراسان شمالی