مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:352024-01-10سياسي

نگاه ما در پروژه های عمرانی صرفا اقتصادی نباشد


استاندار قم نگاه تک بعدی در پروژه های عمرانی را نادرست دانست و گفت: ما نسبت به تک تک مردم مسئولیت داریم و در اجرای پروژه های عمرانی در روستاها و شهرستان ها صرفا نباید دید اقتصادی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری امروز جلسه شورای اداری سلفچگان اظهار داشت: حضور مسئولان بین مردم از سیاست های اصلی مدیریت استان است  وی افزود: ما نسبت به تک تک مردم مسئولیت داریم و در اجرای پروژه های عمرانی در روستاها و شهرستان ها صرفا نباید دید اقتصادی داشته باشیم.

  وی ادامه داد: برگزاری جلسات شورای اداری در شهرستان ها و بخش ها به این منظور است که مدیران ما در میدان حاضر شده و از نزدیک مشکل مردم را رصد کنند، این موضوع باعث می شود مردم هم آگاه شوند که مسئولین در بخش های مختلف استان در حال تلاش هستند.

 استاندار قم در ادامه درخصوص مشکل فاضلاب بخش سلفچگان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب قم و اداره کل راه شهرسازی استان ظرف روزهای آینده طرحی را برای حل این مشکل برنامه ریزی کرده ما نیز با بخش خصوصی و وزارتخانه مربوطه رایزنی خواهیم کرد تا به صورت مشارکتی انجام شود.

  آقامیری با اشاره به کمبود اقلام دارویی در درمانگاه شبانه روزی سلفچگان، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی موظف به رفع مشکلات مردم در حوزه درمان و سلامت است لذا باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ما در پروژه های عمرانی صرفا اقتصادی نباشد

نگاه ما در پروژه های عمرانی صرفا اقتصادی نباشد