مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:402023-12-23سياسي

340 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان کرمان داریم


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد 340 مددجوی واجد شرایط غیرعمد در سطح زندان های استان تحمل حبس می کنند.

- ایسنا/کرمان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در حال حاضر تعداد 340 مددجوی واجد شرایط غیرعمد در سطح زندان های استان تحمل حبس می کنند.

سیدحجت الله موسوی قوام امروز دوم دی ماه در جلسه برنامه ریزی جشن های گلریزان ستاد دیه اظهار کرد: تبلیغات صحیح یکی از عوامل موثر در کمک خیران به ستاد دیه استان است و خیران و نیکوکاران بازوی توانمند ستاد دیه هستند .

وی با بیان اینکه تبلیغات صحیح در حوزه کمک به محکومان جرائم غیرعمد می تواند یکی از عوامل مهم و موثر کمک خیران و نیکوکاران به آزادی زندانیان باشد، تصریح کرد: مجموعه ستاد مردمی دیه کرمان سعی دارد با اطلاع رسانی دقیق و واقعی زمینه ساز جذب کمک های بیشتری از خیران در راستای آزادی محکومان غیرعمد استان باشد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان در ادامه با بیان این موضوع که آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از جمله دغدغه های مهم هموطنان نیکوکار به شمار می رود، گفت: در حال حاضر تعداد 340 مددجوی واجد شرایط غیرعمد در سطح زندان های استان تحمل حبس می کنند.

وی افزود: برای آزادی این زندانیان بیش از 30 میلیارد تومان نیاز است و هم استانی های نوعدوست می توانند کمک های خود را به ir59017000000


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان کرمان داریم

340 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان کرمان داریم