مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:352024-01-12سياسي

3 اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از اجرا شدن سه اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی دیگر در سطح استان تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از اجرا شدن سه اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی دیگر در سطح استان تا پایان سال جاری خبر داد.

جاسم محمدی 22 دی ماه در بازدید از اردوی جهادی خدمات درمانی، پزشکی و دندانپزشکی در شهرستان اردل، استفاده از ظرفیت گروه های جهادی را یکی از اقدامات چندین ساله برای محرومیت زدایی مناطق کمتر برخوردار استان دانست و اظهار کرد: خدمت رسانی بهتر و مؤثرتر در بخش های مختلف جامعه از جمله حوزه های مسکن و خدمات درمان از شاخص ترین اقدامات گروه های جهادی برای جامعه است.

وی خدمات درمانی را یکی از خدمات پرهزینه به خصوص برای مددجویان عنوان کرد و افزود: در سال جاری، 5000 خدمت دهان و دندان در 9 اردوی جهادی توسط کمیته امداد در استان اجرا شد.

محمدی همچنین از پیگیری روند درمانی مراجعین به خاطر داشتن طول درمان برای برخی از مشکلات خبر داد و تصریح کرد: تیپ جهادی مستضعفین در طی دو روز فعالیت خود، با توجه به عملکرد مطلوب آن امید می رود بیش از 350 خدمت دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود

3 اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود