مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 07:402023-12-27بين الملل

ادعای آمریکا درباره رهگیری پهپاد و موشک های نیرو های مسلح یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام با انتشار بیانیه ای ادعا کرد که طی 10 ساعت گذشته 12 پهپاد، - سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپاد ها و موشک های ضد کشتی و کروز شلیک شده توسط نیرو های یمنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام با انتشار بیانیه ای ادعا کرد که طی 10 ساعت گذشته 12 پهپاد، 3 موشک ضد کشتی و 2 موشک کروز شلیک شده توسط نیرو های یمنی در جنوب دریای سرخ را رهگیری و منهدم کرده است.

به ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه، در نتیجه حمله نیرو های یمنی به کشتی ها در جنوب دریای سرخ، خسارتی به این کشتی ها وارد نشد و هیچ تلفاتی نیز گزارش نشده است.

سنتکام در بیانیه خود ادعا کرد: ناو یواس اس لابون و جنگنده های اف 18 جمعی ناو هواپیمابر آیزنهاور 12پ هپاد انتحاری، 3موشک بالستیک ضد کشتی و 2موشک کروز را که توسط یمن در فاصله زمانی 10 ساعته شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کردند.

این ادعای نیرو های آمریکایی در حالی صورت گرفته است که علی القحوم ، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرد که عملیات نیرو های مسلح یمن از همه سیستم های دفاعی آمریکا و اسراییل فراتر رفته و به آن ها نفوذ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا درباره رهگیری پهپاد و موشک های نیرو های مسلح یمن

ادعای آمریکا درباره رهگیری پهپاد و موشک های نیرو های مسلح یمن