مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:352024-01-17اقتصادي

پروژه های راکد و نیمه تمام را در اولویت تکمیل قرار دادیم


فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه سیاست دولت اتمام پروژه های نیمه تمام و راکد است گفت: به مدارسی که حداقل 50 درصد آن توسط خیرین ساخته شود تا 50 درصد تخفیف برای حق انشعاب گاز ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، مجتبی فیض اللهی عصر امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بهار در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به اهمیت فعالیت خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: این افراد انسان هایی آگاه تربیت کرده و به جامعه تحویل می دهند به طوری که آینده و سرنوشت ایران اسلامی به دست این افراد رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: مردم شهرستان بهار در شهرها و روستاها با استفاده از ظرفیت های مختلف در امر مدرسه سازی کمک می کنند و در برخی روستاها مانند سیمین، قشلاق، پهنه بر و وهنان با همکاری بالا در صحنه حضور دارند.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام و راکد است گفت: در سطح شهرستان این پروژه ها با بهره گیری از منابع مختلف استانی، سفر ریاست جمهوری و اعتبارات ملی با سرعت در حال انجام است و سعی ما نیز کسب حداکثر مطلوبیت با استفاده از منابع محدود است.

وی ظرفیت خیرین را در اجرای پروژه ها بسیار ارزنده دانست و گفت: توجه به محدودیت های منابع دولتی، خیرین باید در این حوزه وارد شوند و در راستای توسعه علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های راکد و نیمه تمام را در اولویت تکمیل قرار دادیم

پروژه های راکد و نیمه تمام را در اولویت تکمیل قرار دادیم