مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:302023-12-26سياسي

دولت و مجلس مصمم به ایجاد تحول در حوزه گردشگری سلامت هستند


مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش و برنامه ریزی گردشگری معاونت سلامت کشور با اشاره به تعامل مناسب دولت و مجلس در حوزه گردشگری سلامت، گفت: در برنامه هفتم احکام خوبی در بخش گردشگری سلامت صادر شده است که در صورت تایید شورای نگهبان منجر به تحول خوبی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ابوطالب قاسمی ظهر امروز در نخستین سمینار گردشگری سلامت در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم تنوع بخشی به سرمایه گذاری در گردشگری سلامت است، اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام می دهیم که با سرمایه گذاری کمتر، اشتغال و بهره وری بیشتری در این حوزه ایجاد کنیم.

وی افزود: در سال های اخیر شاهد تمرکز زدایی در سرمایه گذاری در استان اردبیل بوده ایم و این شایسته قدردانی است.

مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش و برنامه ریزی گردشگری معاونت سلامت کشور با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری خوبی در این استان احصاء شده و زمینه خوبی برای جذب سرمایه گذاری وجود دارد، افزود: کاهش طول دوره صدور مجوزها و شرایط شفاف واگذاری ها در این استان بسیار اثربخش بوده و معافیت های عوارض تغییر کاربری خصوصی نیز باید محقق شود.

قاسمی با بیان اینکه در این زمینه با پیگیری های انجام شده، تفاهم های خوبی محقق شده است، تصریح کرد: این تفاهم نامه در فرآیند بررسی و تصویب نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس مصمم به ایجاد تحول در حوزه گردشگری سلامت هستند

دولت و مجلس مصمم به ایجاد تحول در حوزه گردشگری سلامت هستند