مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:552023-12-23سياسي

اتمام مرمت عمارت وثوق الدوله تا پایان امسال


مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: تلاش ما بر این است تا پایان سال مرمت عمارت وثوق الدوله به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سیدمحمد ناظم رضوی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت مارت وثوق الدوله، گفت: پروژه وثوق الدوله در حال مرمت است؛ طرح مرمت تهیه شده و انتخاب پیمانکار انجام شده است، به طوری که در حال حاضر پیمانکار مشغول انجام عملیات اجرایی و مرمت بناست و امیدواریم تا پایان امسال بر اساس قرارداد عملیات مرمت پروژه به پایان برسد.

وی با بیان اینکه پس از مرمت، عملیات باز زنده سازی و احیای عملکرد را پیش خواهیم گرفت، عنوان کرد: اگر بنا باشد این عمارت تبدیل به موزه بشود، موزه آرایی انجام می شود و اگر قرار باشد تبدیل به فضای دیگری بشود باید اقدامات لازم برای باززنده سازی و تکمیل تجهیزات عمارت وثوق الدوله انجام بگیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران همچنین تأکید کرد: بنا به تصمیم اتخاذ شده، فرایند اجرا قطعا مدتی زمان می برد.

البته اکنون مطالعات آن انجام گرفته و برای چند عملکرد مختلف برنامه ریزی شده که باید توسط مدیران شهری تأیید شود.

رضوی در مورد هزینه مرمت نیز بیان کرد: باتوجه به اینکه زمانی که شروع به مرمت پروژه های تاریخی می کنیم، با موارد پیش بینی نشده ای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام مرمت عمارت وثوق الدوله تا پایان امسال

اتمام مرمت عمارت وثوق الدوله تا پایان امسال