مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:102023-12-28سياسي

برخی بیمارستا ن های تهران حکم متروپل های آینده را دارند


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه تعدادی از بیمارستا ن های تهران حکم متروپل های آینده را دارند، گفت: تهران اوضاع خوبی در حوزه بیمارستان داری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، دومین همایش دانشجویی مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

  در ابتدای این مراسم سیدعلی حسینی رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: این برنامه در قالب یک کار دانشجویی پیش بینی شده و واقعیت این است هر جا که کارها به دست جوانان و آیندگان سپرده شود، نتیجه بهتری دارد.

   وی در ادامه بیان کرد: دانشگاه علوم توانبخشی  یک دانشگاهی است که با ماموریت خاص در نظام سلامت و سایر حوزه ها مسؤلیت هایی در ابعاد مختلف محول شده و گروه های آموزشی در مراکز تحقیقاتی مشغول به کار علمی شده اند.

   حسینی در خصوص دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه بیان کرد: خوشبختانه دانشجوهای ما در رنکینگ های داخلی و خارجی جزو دانشگاه های خوب و موفق بوده است.

  وی در ادامه گفت: سالانه دانشگاه علوم توانبخشی و نظام سلامت 500 تا 600 مقاله در مجلات خارجی مقالات علمی چاپ می کند و جزو رتبه های برتر در مجله تایمز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی بیمارستا ن های تهران حکم متروپل های آینده را دارند

برخی بیمارستا ن های تهران حکم متروپل های آینده را دارند