موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - شمس آذر قزوين - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازي پرسپوليس - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - ورزشگاه سردار آزادگان - سازمان مديريت بحران تهران - مديركل دامپزشكي كردستان - آندره آنگيسا - خريد و قيمت - خلاصه بازي بايرن مونيخ - زنداني فرانسوي - تور خارجي - رييس ستاد اجرايي فرمان امام - استاديوم مستايا - كارگردان ژاپني - ارتقاء سلامت اجتماعي - تيم ايراني - سرنگ آلوده

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:552024-01-19سياسي

ایران با موشک باران های اخیر درس عبرتی به اسراییل داد


ایران با موشک باران های اخیر درس عبرتی به اسراییل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، از گناه و معصیت، به بخشی از رساله حقوق امام سجاد (ع) اشاره و اظهار کرد: یکی از اعضا و جوارح انسان که بر گردن او حق دارد، چشم است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه چیزی که برای انسان حلال نیست را نباید به آن نگاه کند، گفت: حق چشم این است که انسان به حرام و نامحرم نگاه نکند.

وی ضمن تاکید بر اینکه نگاه انسان باید عبرت آموز باشد، افزود: یکی از حقوق چشم این است که با آن قرآن بخوانیم، راه برویم و کارهای حلال و نیک انجام دهیم.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه اگر انسان نگاه درست و عبرت آموز داشته باشد سعادت مند می شود، ادامه داد: اگر انسان با چشم درست کار کند و درست ببیند، با همین چشم به خدا می رسد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه زن ها و مردها باید مراقب چشم های خود باشند، بیان کرد: بسیاری با همین چشم و نگاه به نامحرم، تباه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید در مسیر درست حرکت کند و چشم او باید در مسیری که خدا معین کرده، قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با موشک باران های اخیر درس عبرتی به اسراییل داد

ایران با موشک باران های اخیر درس عبرتی به اسراییل داد