مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:202024-01-14اجتماعي

محاصره 300 روستا در برف و امدادرسانی به 230 خودرو در آذربایجان شرقی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از بسته شدن راه روستایی بیش از 300 روستا در استان خبر داد و گفت: اکیپ های راهداری آذربایجان شرقی 8800کیلومتر-باند از راه های استان را برفروبی و نمک و شن پاشی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اورجعلی علیزاده؛  مدیر کل راهداری حمل ونقل جاده ای استان  صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: درعملیات راهداری زمستانی روز گذشته و بامداد امروز در کلیه محورهای استان 1925 تن مخلوط شن و نمک مورداستفاده قرار گرفته است.

علیزاده گفت: باوجود بارش سنگین برف در حال حاضر کلیه راه های شریانی، اصلی و فرعی استان باز وتردد در آنها جریان دارد اما باتوجه به ادامه بارش برف، وجود کولاک و لغزنده بودن جاده ها به خصوص در آزادراه تبریز- زنجان و محورهای اهر، کلیبر، ورزقان، هوراند، مرند، جلفا، بستان آباد، هشترود و مراغه هم استانی های عزیز از تردد غیرضروری دراین محورها اجتناب کنند.

وی ادامه داد: بیشترین میزان برف روبی در محورهای آزادراه تبریز- زنجان، مرند، هشترود، ورزقان، اهر، چاراویماق، جلفا، بستان آبادو هوراند انجام گرفته است.

علیزاده گفت: باتوجه به بارش سنگین برف و وجود کولاک در شمال شرق و جنوب استان راه تعدادی از روستاها در این منطقه بسته شده است که با اتمام برف روبی محورهای شریانی و اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاصره 300 روستا در برف و امدادرسانی به 230 خودرو در آذربایجان شرقی

محاصره 300 روستا در برف و امدادرسانی به 230 خودرو در آذربایجان شرقی