مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:452023-12-27فرهنگي

اختتامیه شانزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد آغاز شد


اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات و جمعی از اصحاب قلم در تالار وحدت تهران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس آیین اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات و جمعی از اصحاب قلم در تالار وحدت تهران آغاز شد.

در این مراسم علی رمضانی طی سخنانی با اشاره به اینکه مجموعه خانه کتاب و ادبیات به عنوان دبیرخانه جایزه جلال تلاش می کند تا داوران و اعضای هیأت علمی کارشان را به نحو احسن انجام دهند و امشب نمایی از این تلاش برای شما به نمایش در می آید.

وی ادامه داد: جلال به عنوان نویسنده معاصر هر سال گویی یک تحفه برای این جایزه دارد، سال قبل هفتادمین سال انتشار کتاب غربزدگی بود و امسال هم صدمین سال تولد جلال است و او ما را رهنمون می کند به علوم روز.

کتاب ولایت عزاییل محصول سفر او در سال 41 و پانزده سال بعد از شکل گیری دولت جعلی صهیونیستی نوشته شده و جلال در این کتاب از آپارتاید آنها پرده بر می دارد امروز هم آنچه در سرزمین های اشغالی رخ می دهد را می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه شانزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد آغاز شد

اختتامیه شانزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد آغاز شد