مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:452024-01-13بين الملل

نظر سنجی: بیش از نیمی از آمریکایی ها خواستار سلب صلاحیت از ترامپ هستند


نتایج نظر سنجی های جدید نشان می دهد 56 درصد از مردم آمریکا از تصمیم دادگاه عالی این کشور برای سلب صلاحیت از دونالد ترامپ برای شرکت در انتخابات اولیه در تمام ایالت ها حمایت می کنند و یا خواستار آن هستند که ایالت ها درباره حضور یا عدم حضور ترامپ در انتخابات .

- نتایج نظر سنجی های جدید نشان می دهد 56 درصد از مردم آمریکا از تصمیم دادگاه عالی این کشور برای سلب صلاحیت از دونالد ترامپ برای شرکت در انتخابات اولیه در تمام ایالت ها حمایت می کنند و یا خواستار آن هستند که ایالت ها درباره حضور یا عدم حضور ترامپ در انتخابات ایالتشان تصمیم گیری کنند.

نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد بیش از نیمی از مردم آمریکا خواستار سلب صلاحیت از دونالد ترامپ برای شرکت در انتخابات اولیه در تمام یا برخی ایالت ها هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد 56 درصد از مردم آمریکا از تصمیم دادگاه عالی این کشور برای سلب صلاحیت از دونالد ترامپ برای شرکت در انتخابات اولیه در تمام ایالت ها حمایت می کنند و یا خواستار آن هستند که ایالت ها درباره حضور یا عدم حضور ترامپ در انتخابات ایالتشان تصمیم گیری کنند.

  براساس این نظرسنجی، توسط شبکه ای بی سی/ ایپسوس انجام شد، حدود یک سوم یا 30 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند قضات باید دستور حذف نام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر سنجی: بیش از نیمی از آمریکایی ها خواستار سلب صلاحیت از ترامپ هستند

نظر سنجی: بیش از نیمی از آمریکایی ها خواستار سلب صلاحیت از ترامپ هستند