مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:052024-01-06سياسي

جمع آوری 55میلیارد تومان کمک مردمی توسط مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی


مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: در 9 ماهه سال جاری 55میلیارد تومان مجموع کمک های مردمی بوده که از مراکز نیکوکاری در سطح محلات استان جمع آوری شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: در 9 ماهه سال جاری 55میلیارد تومان مجموع کمک های مردمی بوده که از مراکز نیکوکاری در سطح محلات استان جمع آوری شده است.

رضا مهرافروز در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه 60درصد از کمکهای کمیته امداد امام خمینی استان به واسطه مراکز نیکوکاری محلی جمع آوری می شود،تصریح کرد: 389مرکز نیکوکاری در استان داریم که 250مرکز محله محور و اغلب در مساجد فعال هستند.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سطح استان 130هزار صندوق صدقه توزیع شده است، یادآور شد: در 9ماهه سالجاری مردم استان در مجموع 10میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده اند.

مهرافروز اظهار کرد: در سطح استان 6530کودک یتیم تحت سرپرستی خیرین و 12 هزار و 125کودک در قالب طرح محسنین از کمک های مردمی استان بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در سال جاری مجموع کمک های مردمی به ایتام و محسنین در مجموع 900میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: متوسط سرانه پرداختی در کشور برای ایتام 850هزار تومان و در استان 820هزار تومان است همچنین متوسط کشوری پرداخت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 55میلیارد تومان کمک مردمی توسط مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی

جمع آوری 55میلیارد تومان کمک مردمی توسط مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی