مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:002024-01-13بين الملل

ترور؛ استراتژی شکست خورده


از بمب های نامه ای گرفته تا انفجار تلفن های همراه و حملات هواپیماهای بدون سرنشین! هدف قرار دادن افراد برای ترور مدت ها است که بخشی از برنامه رژیم صهیونیستی بوده و قدمت آن به جنبش زیرزمینی صهیونیستی قبل از تأسیس آن بازمی گردد.

- از بمب های نامه ای گرفته تا انفجار تلفن های همراه و حملات هواپیماهای بدون سرنشین! هدف قرار دادن افراد برای ترور مدت ها است که بخشی از برنامه رژیم صهیونیستی بوده و قدمت آن به جنبش زیرزمینی صهیونیستی قبل از تأسیس آن بازمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروند نوشت: از بمب های نامه ای گرفته تا انفجار تلفن های همراه تا حملات هواپیماهای بدون سرنشین، هدف قرار دادن افراد برای ترور مدت هاست که بخشی از برنامه رژیم صهیونیستی بوده که قدمت آن به جنبش زیرزمینی صهیونیستی قبل از تأسیس آن بازمی گردد، اما یوسی ملمان، روزنامه نگار و نویسنده که دهه ها اخبار سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی را پوشش داده، می گوید: استراتژی ترور هیچ چیزی را حل نمی کند.

جامعه اطلاعاتی اسراییل عاشق ترورهاست و بعد از حملات 7 اکتبر آنها شرمنده و تحقیر شده اند و می خواهند خود را نجات دهند.

برخی دیگر می گویند راه اندازی کارزار ترور فرماندهان مقاومت، بیانگر تمایل مقامات رژیم صهیونیستی برای اطمینان دادن به جمعیت بیمناک و وحشت زده ای است که ایمان خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور؛ استراتژی شکست خورده

ترور؛ استراتژی شکست خورده