مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:052024-01-12بين الملل

واکنش گروههای مقاومت به حمله آمریکا و انگلیس: در کنار یمن ایستاده ایم


گروههای مقاومت از حزب الله لبنان تا حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای، حمله مشترک آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرده و گفتند که در کنار مردم یمن ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمله بامداد امروز آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن در واکنش به حمایت یمنی ها از مردم غزه، موجب واکنش گسترده گروههای مقاومت در منطقه شده است.

بامداد امروز آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی های اسراییلی و نیروهای آمریکایی، بیش از 12 نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند.

براساس ادعای مقامات آمریکایی سایت های آموزشی، پایگاه های هوایی و تأسیسات نگهداری پهپاد متعلق به انصارالله یمن، اهداف این حمله بوده اند.

بلافاصله بعد از این حمله، نیروهای انصارالله یمن خبر دادند که در حال شلیک موشک های بالیستیک به سمت مواضع دشمن در آب ها هستند حزب الله: آمریکا شریک تمامی جنایت هاست در این راستا حزب الله لبنان امروز (22 دی) در واکنش به حمله موشکی بامداد امروز آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن، گفت که این تجاوزات صرفا موجب افزایش عزم و اراده و قدرت یمن خواهد شد.

به نوشته وبگاه شبکه المنار، در این بیانیه آمده است: حزب الله به شدت تجاوز آشکار آمریکایی انگلیسی به یمن را محکوم می کند؛ ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گروههای مقاومت به حمله آمریکا و انگلیس: در کنار یمن ایستاده ایم

واکنش گروههای مقاومت به حمله آمریکا و انگلیس: در کنار یمن ایستاده ایم