مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:252024-01-10اقتصادي

امسال آمار تلفات جاده ای یزد کاهش یافت / ایمن ترین جاده های کشور را داریم


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: این استان براساس آمار هشت ماهه امسال از نظر آمار کاهش تعداد فوتی ها رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است و ایمن ترین جاده های کشور را دارد.

- ایسنا/یزد مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد گفت: این استان براساس آمار هشت ماهه امسال از نظر آمار کاهش تعداد فوتی ها رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است و ایمن ترین جاده های کشور را دارد.

محمد رستگاری با بیان اینکه محورهای مواصلاتی این استان جزو ایمن ترین جاده های کشورند، اظهار کرد: آمارها نشان می دهد در هشت ماه ابتدای امسال، اقدامات انجام شده برای ایمن سازی راه ها در استان یزد مطلوب و مؤثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت از نظر کمینه تعداد فوتی ها، استان یزد در جایگاه سوم قرار گرفته است، گفت: با توجه به حجم تردد ناوگان حمل ونقل باری به دیلی وجود صنایع و معادن بسیار و همچنین انبوه تردد خودروهای سبک در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در ایام خاص سال، به دلیل گردشگری بودن این منطقه، کاهش آمار فوتی ها بسیار اهمیت دارد.

او بیان کرد: تلاش مجموعه راهداری در استان با هدف اصلاح و رفع 128 نقطه حادثه خیز در دو سال گذشته که رشد هشت برابری نسبت به دوره های قبل داشته، در کنار نظارت های جاده ای پلیس راه استان و دیگر دستگاه های ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال آمار تلفات جاده ای یزد کاهش یافت / ایمن ترین جاده های کشور را داریم

امسال آمار تلفات جاده ای یزد کاهش یافت / ایمن ترین جاده های کشور را داریم