مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 19:462024-01-03سياسي

دشمنان از زائران سردار سلیمانی هم در هراسند


حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مشخص کرد دشمنان از زائران سردار سلمیانی نیز هراس دارند.

- محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان  ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و در خیل عاشقان و زائران گلزار مطهر شهید سلیمانی این بار استکبار جهانی و صهیونیست غاصب دست به جنایتی نابخشودنی زدند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی خارجی و داخلی آن در زمان حیات سردار سلیمانی از این شخصیت برجسته ملی، بین المللی و جهانی هراس داشتند افزود: با این حادثه تروریستی مشخص شد امروز نیز دشمنان از زائران و پیروان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در هراسند.

 فرماندار سربیشه خاطرنشان کرد: دشمنان سیلی محور مقاومت را نتوانسته اند تاب بیاورند و با اینگونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه در بین مردم عادی و زائران شهدای کرمان و شهید سلمیانی عزیز عقده گشایی می کنند.

لکزایی یادآور شد: در پی این جنایت فردا پنجشنبه 14 دی ماه در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شده و از مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه دیار ایمان و اندیشه دعوت می کنم تا در مراسم محوری فردا در محل مهدیه ساعت 18:00 حضوری حداکثری داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از زائران سردار سلیمانی هم در هراسند

دشمنان از زائران سردار سلیمانی هم در هراسند