مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:502023-12-26سياسي

صدور شناسه یکتا در «سامانه سهما» برای دانشجویان اتباع خراسان رضوی


مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اتباع دانشجو می بایست جهت دریافت شناسه یکتا و بهره مندی از سایر خدمات به سامانه سهما مراجعه کنند.

- صدور شناسه یکتا در سامانه سهما برای دانشجویان اتباع خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اتباع دانشجو می بایست جهت دریافت شناسه یکتا و بهره مندی از سایر خدمات به سامانه سهما مراجعه کنند.

حسین شرافتی راد در این رابطه اظهار کرد: ساماندهی اتباع خارجی مجاز کشور در سایر حوزه ها توسط سازمان ملی مهاجرت در حال انجام است و در این راستا یکی از حوزه های ساماندهی حوزه دانشجویی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی ادامه داد: از آنجایی که شناسه یکتای سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور مبنای ارائه خدمات توسط تمامی دستگاه هاست، دانشجویان می بایست جهت دریافت شناسه یکتا و بهره مندی از سایر خدمات به سامانه سهما به آدرس www.

irmigrationorg.

ir مراجعه نمایند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی افزود: دانشجویانی که قبلاً موفق به دریافت شناسه یکتا شده اند، در زیرسامانه دانشجویی سامانه سهما نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور شناسه یکتا در «سامانه سهما» برای دانشجویان اتباع خراسان رضوی

صدور شناسه یکتا در «سامانه سهما» برای دانشجویان اتباع خراسان رضوی