مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 06:152024-01-20ورزشي

حسینی: باید به فونتس فرصت دهیم و بوکسورها گوش به فرمان او باشند


بوکس رشته سنگینی است و باید به مریی کوبایی فرصت دهیم، همان طور که وزیر ورزش تاکید کرد، برای موفقیت این رشته ملی پوشان باید گوش به فرمان «فونتس»باشند.

- روح الله حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی بوکس،گفت: حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی بوکس به همه ملی پوشان انگیزه زیادی داد، این حضور در اردوی تیم ملی نشان می دهد که بوکس با سایر ورزش ها برای وزیر ورزش فرقی ندارد، این بازدیدها به ما هم انگیزه می دهد، جا دارد از حمایت های همیشگی وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم.

حسینی در واکنش به این سوال که نظر وزیر ورزش و جوانان در مورد مربی کوبایی تیم ملی بوکس چه بود، گفت: در ابتدای این بازدید وزیر ورزش برای دقایقی با مربی کوبایی صحبت کرد، از شرایط بوکس ایران از وی سوال هایی را پرسید و تفاوت بوکس ایران و کوبا را جویا شد، خوشبختانه کیومرث هاشمی شناخت بسیار خوبی از بوکس و ورزش دارد و به راحتی شرایط ورزش را می تواند بررسی کند.

در این دیدار وزیر ورزش قول حمایت های خوبی را داد تا ملی پوشان با آرامش خاطر در مسیر کسب سهمیه المپیک قدم بردارند.

رییس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت های خود، عنوان کرد: بوکس واقعا رشته سنگینی است، این نکته ای بود که وزیر ورزش در جمع ملی پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: باید به فونتس فرصت دهیم و بوکسورها گوش به فرمان او باشند

حسینی: باید به فونتس فرصت دهیم و بوکسورها گوش به فرمان او باشند