مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:502023-12-24پزشكي

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره پذیرش دانشجو


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تأکید بر اینکه پذیرش تمام دانشجویان علوم پزشکی صرفا از طریق سازمان سنجش صورت می گیرد، نسبت به شفاف سازی موارد ابهام آمیز توسط مسؤولان دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد رحمتی،معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: پذیرش تمام دانشجویان علوم پزشکی صرفا از طریق سازمان سنجش صورت می گیرد.

رحمتی با اشاره به گفت وگوی صریح، حضوری و بدون واسطه با دانشجویان توسط رییس دانشگاه در آستانه روز دانشجو، گفت:بارها از دانشجویان خواسته شده تمام موارد ابهام آمیز را با ذکر نام و با مصداق به معاونت آموزشی اعلام کنند و تاکنون هیچ موردی طی یکماه گذشته در این خصوص اعلام نشده است.

وی با تاکید بر ارتباط منسجم و مستمر با جامعه دانشجویی تاکید کرد: به تمامی تشکل های دانشجویی اعلام شده است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی این آمادگی را دارند تا تمام موارد ابهام آمیز در خصوص پذیرش دانشجو را شفاف سازی کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآوری کرد: بعد از انتصاب اینجانب به عنوان معاون جدید آموزشی، جلسات متعددی با تشکل های دانشجویی برگزار شد، بی تردید طی این دیدارها فرصت های مناسبی برای گفت وگوی چهره به چهره با دانشجویان و بررسی چال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره پذیرش دانشجو

توضیحات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره پذیرش دانشجو