مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:352023-12-30سياسي

کاستی های 10 ساله به دولت سیزدهم رسیده است


اعضای دولت سیزدهم و شخص آیت الله رییسی با علم به همه کاستی ها و مشکلاتی که تلنبار شده با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر در تلاشند تا وضعیت اقتصادی مردم و کشور ارتقا پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سید محمد حسینی در همایش روشنگری و بصیرت افزایی فرهنگیان استان اصفهان و در جمع باشکوه مدیران مدارس و معلمان استان با تقدیر از تلاش و مجاهدت  خانواده بزرگ آموزش و پرورش در تربیت نسل جوان و نوجوان گفت: دولت توجه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش دارد و حمایت از این حوزه را نوعی سرمایه گذاری برای آینده درخشان کشور می داند.

معاون رییس جمهور معلمین و فرهنگیان را به حضور و نقش آفرینی فعال در عرصه انتخابات فراخواند و گفت: معلمان از گروه های مرجع و تاثیرگذار جامعه و مورد احترام عموم مردم هستند و لازم است بیش از پیش در تعامل با دانش آموزان و خانواده هایشان ضرورت مشارکت گسترده در انتخابات را به خوبی تبیین کنند.

بی تردید پاسخ های مستدل و منطقی شما به سوالات و ابهاماتی که در ذهن جوانان و نوجوانان وجود دارد می تواند آن ها را قانع و همراه سازد.

وی نقش انتخابات در عرصه داخلی و معادلات منطقه ای و بین المللی را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتخابات می تواند در مسیر رفع مشکلات و ارتقای سطح تعاملات خارجی کشور سرعت و شتاب ایجاد کند و موثرترین گام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاستی های 10 ساله به دولت سیزدهم رسیده است

کاستی های 10 ساله به دولت سیزدهم رسیده است