مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:402023-12-30سياسي

انتخابات بهانه و تقلب رمز اجرایی یک فتنه بزرگ و کودتای مخملی در سال 88 بود


انتخابات بهانه و تقلب رمز اجرایی یک فتنه بزرگ و کودتای مخملی بود و تمام مراحل طرح ریزی یک کودتای رنگین را چه قبل از انتخابات ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق در جمع فرهنگیان و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تشریح و مقایسه انقلاب های مخملی گفت : در سال 88 یک کودتای رنگین طراحی و به اجراء گذاشته شد .

فرماندار بویراحمد با تبیین موضوع براندازی نرم، افزود: در راستای طراحی این فتنه و کودتا تمام شاخص ها و الگوها و تکنیک های یک انقلاب رنگی و براندازی نرم را همانند سایر انقلاب های مخملی به درستی و با دقت بکار گرفته بودند و تمام مراحل طرح ریزی یک کودتای رنگین را چه قبل از انتخابات ،چه حین انتخابات و چه بعد از انتخابات با دقت بالا و سرعت لازم و سر وقت انجام دادند.

وی با بیان اینکه دشمنان فکر همه چیز را کرده بودند، گفت: دشمنان بر روی معترضین مردمی به نتیجه انتخابات و جمعیت های خیابانی حساب ویژه ای باز کرده بودند ،اما فکر دو مسئله اساسی یکی شوخی بردار نبودن رهبری دینی (ولی فقیه ) و نقش بی بدیل آن و دیگری ایمان مردم به اصل نظام و امام امت را نکرده بودند.

این مسوول عنوان کرد: آنچه ملت و نظام را از آن فتنه سنگین نجات داد ،شخص رهبری و پیمان مردم و امت با امام در 9دی 88 بود وگرنه چه بسیار کسانی بودند که بی دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات بهانه و تقلب رمز اجرایی یک فتنه بزرگ و کودتای مخملی در سال 88 بود

انتخابات بهانه و تقلب رمز اجرایی یک فتنه بزرگ و کودتای مخملی در سال 88 بود