مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:402024-01-14فرهنگي

افزایش 10 برابری بودجه تولید فیلم انجمن سینمای جوانان استان فارس


مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس گفت: جلسه شورای تولید انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر شیراز در تالار گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار و 5 فیلمنامه را برای ساخت و حمایت انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم شیشه گر در خصوص این خبر بیان کرد: انجمن سینمای جوانان ایران که رسالت خود را آموزش حرفه ای سینما در کشور و کشف و حمایت از استعدادهای سینمایی ایران می داند، از طریق پیچینگ به بررسی طرح ها و فیلم نامه های کوتاه سینمایی می پردازد و بنابر سطح فیلم ساز و فیلم نامه، در سه حالت فیلم اولی ، نیمه حرفه ای و حرفه ای از ساخت فیلم کوتاه جوانان ایران حمایت می کند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان فارس اضافه کرد: در این جلسه با حضور آقای سیدهادی آقا جانی، محمد منصوبی،علی خسروی،احسان همتی، سجاد ایمانی،مسعود احمدی و مهدی صدیقی، اعضای شورای تولیدفارس به صورت حضوری به بررسی دوازده فیلم نامه ای پرداخته شد که با کسب امتیاز لازم به مرحله نهایی رسیده بودند.

وی با بیان اینکه بودجه تولید فیلم انجمن سینمای جوانان استان فارس 10 برابر به نسبت سال گذشته رشد کرده است تصریح کرد: در پایان نخستین جلسه پیچینگ، فیلم نامه های سرکوهی / محمد ناصری راد، قیراط /علی آرامشی فرد، جدال نعش و نعش کش /


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری بودجه تولید فیلم انجمن سینمای جوانان استان فارس

افزایش 10 برابری بودجه تولید فیلم انجمن سینمای جوانان استان فارس