مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:052024-01-01سياسي

فلاحی: حفاظت از کرامت زنان یعنی زدودن تبعیض علیه زنان در عرصه های مختلف


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حفاظت از کرامت زنان یعنی آن که دختران نجیب سرزمینم که بدون امکانات در برابر آنانی که در ازدحام دلار غرق هستند، - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حفاظت از کرامت زنان یعنی آن که دختران نجیب سرزمینم که بدون امکانات در برابر آنانی که در ازدحام دلار غرق هستند، قرار می گیرند و سکوهای افتخار جهانی را فتح می کنند، رها نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سارا فلاحی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: در عصری که اکثر مردان مدینه به ضرب خدعه زر و زور و تزویر از پای افتاده بودند، حضرت زهرا ( س) شولای قیام بر دوش انداخت و از کیان اسلام و ولایت دفاع کرد.

امروز هم امام جامعه مانند همیشه به میدان آمد و دیوارهای ذهنی و فکری بسته و منجمد مقابل زنان را فروریخت و شایستگی را ملاک حضور در عرصه های اجتماعی و سیاسی عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در اسلام جنسیت مطرح نیست و خطاب خداوند در قرآن به روح انسان است و روح انسان نیز نه مونث است نه مذکر بلکه مجرد است.

در اسلام حفاظت از کرامت انسان ها مهم است، حفاظت از کرامت زنان یعنی آن که ما زنان بدسرپرست و خودسرپرست را که در معرض انواع آسیب های اجتماعی هستند، رها نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: حفاظت از کرامت زنان یعنی زدودن تبعیض علیه زنان در عرصه های مختلف

فلاحی: حفاظت از کرامت زنان یعنی زدودن تبعیض علیه زنان در عرصه های مختلف