مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:052024-01-02سياسي

ساز گروه های موسیقی 20 کشور جهان برای آزادی غزه کوک می شود


در نیمه شعبان و در جشنواره هنر آزادی بخش نخستین جشنواره جهانی هنرآزادی بخش (vla) از یکم تا ششم اسفند 1402 _ فوریه 2024 _در تهران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اولین دوره جشنواره هنر آزادی بخش در بخش سرودهای انقلابی و ضد امپریالیستی با محوریت هنرمندانی از گروه های مقاومت برگزار خواهد شد.

  به گفته کیوان امجدیان دبیر جشنواره، با توجه به در جریان بودن واقعه تاریخ ساز جنگ غزه و ضرورت نزدیک ساختن اذهان مردم کشورهای مختلف دنیا به این حماسه بزرگ مردم فلسطین در مقابل صهیونیستهای جنایتکار، ایام ظهور حضرت ولیعصر(عج) فرصت مغتنمی برای برگزاری نخستین دوره این جشنواره است.

  وی یادآور شد: اگرچه برای برگزاری دور اول این جشنواره زمان بسیار کمی داریم اما با مساعدت و همیاری بخش های مختلف فرهنگی و هنری، کلید این کار که شاید بتوان آنرا یک عملیات فرهنگی دانست زده شده است.

لازم به ذکر است گروه های سرود، کر و فولکولور کشورهایی با سابقه ایستادگی در خط مقدم مقابله مبارزه با سلطه غربی در این جشنواره حاضر و پس از اجرای برنامه، آثار توسط جمعی از داوران حرفه ای از کشورهای مختلف دنیا مورد داوری قرار خواهد گرفت .

اختتامیه این جشنواره نیز پس از مشخص شدن نتایج داوری در آستانه نیمه شعبان و ظهور حضرت منجی (عج) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز گروه های موسیقی 20 کشور جهان برای آزادی غزه کوک می شود

ساز گروه های موسیقی 20 کشور جهان برای آزادی غزه کوک می شود