مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:202023-12-23بين الملل

انتقاد صنعا از قطعنامه شورای امنیت درباره غزه و کارشکنی آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «محمدعلی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی یمن روز جمعه در سخنانی در واکنش به تصویب ساز و کار نظارتی قطعنامه افزایش کمک های بشردوستانه به ساکنان نوار غزه اعلام کرد که آمریکا بار دیگر با حق وتوی .

- عضو شورای عالی سیاسی یمن با انتقاد از ساز و کار نظارتی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره افزایش کمک رسانی به غزه، آمریکا را متهم کرد که مانع برقراری آتش بس در نوار غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، محمدعلی الحوثی ، عضو شورای عالی سیاسی یمن روز جمعه در سخنانی در واکنش به تصویب ساز و کار نظارتی قطعنامه افزایش کمک های بشردوستانه به ساکنان نوار غزه اعلام کرد که آمریکا بار دیگر با حق وتوی خود مانع از برقراری آتش بس در غزه شد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن در پستی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: آمریکا بار دیگر امشب با استفاده از حق وتو خود مانع از توقف کشتار و نسل کشی خود و اسراییل در غزه شد.

وی افزود: بنابراین ما امروز تاکید می کنیم که آنچه آمریکا (در شورای امنیت) انجام داد اعدام و (اقدام) تروریستی آشکار علیه مردم غزه و بشریت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد صنعا از قطعنامه شورای امنیت درباره غزه و کارشکنی آمریکا

انتقاد صنعا از قطعنامه شورای امنیت درباره غزه و کارشکنی آمریکا