مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 23:002024-01-11سياسي

روایتی از بازماندگان واقعه 27 دی دانشگاه تبریز


27دی سال 65 کارگاه فنی تبریز، 22 لاله را بر اثر بمباران رژیم بعثی تقدیم میهن کرد و حال به همت بسیج رسانه آذربایجان شرقی در قالب مراسم روایتگری از بمباران 27 دی دانشگاه تبریز به پای صحبت های دو جانباز این واقعه نشستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی 27دی سال 65 کارگاه فنی تبریز، 22 لاله را بر اثر بمباران رژیم بعثی تقدیم میهن کرد و حال به همت بسیج رسانه آذربایجان شرقی در قالب مراسم روایتگری از بمباران 27 دی دانشگاه تبریز به پای صحبت های دو جانباز این واقعه نشستیم.

جمال الدین شکوری، یکی از جانبازان واقعه 27 دی 65 که در آن زمان سرپرست کارگاه فنی تبریز بود، عصر پنجشنبه 21 دی ماه در مراسم روایتگری از بمباران 27 دی دانشگاه تبریز، اظهار کرد: پیش از این که واقعه 27 دی اتفاق افتد، سردارانی از تهران به دانشگاه تبریز تشریف آوردند و در آن زمان مطرح کردند که هیچگونه فشنگی برای ادامه جنگ نداریم و اگر تا 29 روز مهمات به جبهه نرود، امکان شکستمان زیاد است که بعدا در بازدیدهایمان خودمان دیدیم که لوله خمپاره است ولی خود خمپاره وجود ندارد.

بنابراین به این فکر افتادیم که چه باید کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: گفتیم که باید مهمات را در داخل دانشگاه تهیه کنیم چرا که امکانات تولید آن در دانشگاه وجود داشت، بنابراین رییس وقت دانشگاه و رییس وقت دانشکده فنی را در جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از بازماندگان واقعه 27 دی دانشگاه تبریز

روایتی از بازماندگان واقعه 27 دی دانشگاه تبریز