مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:552024-01-02اقتصادي

اجمالی/ دولت شبانه روز برای ترمیم اعتماد مردم در حال تلاش است


در راستای افزایش سرمایه اجتماعی دولت یکی از مهم ترین اهداف خود را پروژه ترمیم اعتماد مردم قرار داد و شبانه روز برای تحقق آن در کار و فعالیت است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری و دادستان استان مرکزی اظهار کرد: سرمایه اجتماعی مهم ترین سرمایه هر جامعه است و تمام سعی و تلاش دولت سیزدهم در این است که این سرمایه را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل کم کاری دولت های گذشته در حل مسائل و مشکلات مردم اعتماد مردم به مسوولان کاهش یافته بود، افزود: در راستای افزایش سرمایه اجتماعی دولت یکی از مهم ترین اهداف خود را پروژه ترمیم اعتماد مردم قرار داد و شبانه روز برای تحقق آن در کار و فعالیت است.

استاندار مرکزی همراهی و همدلی و همفکری دستگاه قضایی با مجموعه دولت را عامل اصلی ارتقای  اعتماد مردم دانست و افزود: هوشیاری دستگاه قضا به خوبی می تواند دولت را در اجرای هرچه بهتر امور که همان پیشرفت کشور و حل مسائل و مشکلات جامعه است یاری دهد.

مخلص الائمه بیان کرد: تمام بخش های جامعه اعم از دولت و مجلس و دستگاه قضایی زنجیروار بهم وابسته و پیوسته هستند و موفقیت هر کدام تکمیل کننده موفقیت سایر بخش های جامعه است چرا که مردم هم بخش ها را به چشم نظام و دولت می بینند و موفقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ دولت شبانه روز برای ترمیم اعتماد مردم در حال تلاش است

اجمالی/ دولت شبانه روز برای ترمیم اعتماد مردم در حال تلاش است